Mogelijkheden

Mogelijkheden

Zoals u ziet bied IMA Virtual Assistance vele ondersteuningsmogelijkheden.
Bedrijven kunnen hier kiezen uit diverse pakketten : Social media, administratief, boekhouding of H.R. administratie.
Maar u heeft ook de mogelijkheid om zelf de onderdelen te kiezen waar u ondersteuning voor nodig heeft.
Hier kan een pakket voor samengesteld worden.
Uiteraard kunt u voor vragen altijd contact opnemen.

Particulieren welke graag ondersteuning t.b.v. hun administratie willen, kunnen hiervoor contact opnemen. Vraag hiervoor naar de voorwaarden en mogelijkheden.

Keuze uit onderstaande pakketten:

Sociaal media
Facebook
Twitter
Instagram
Pinterest
Alle overige sociaal media segmenten.
Website up to date houden

Boekhouding
Onkosten bijhouden
Debiteuren beheer ( aanmaningen etc versturen)
Crediteuren beheer (navragen, betalingen etc)
Boekhouding → invoeren inkoopfacturen, facturen verzenden, Bankboekingen, kasboekingen.
Opletten dat crediteuren op tijd betaald krijgen
Bankboekingen verwerken en betalingen verzorgen

Administratief
Mailbox opruimen, ordenen, bijhouden, beantwoorden
Klanten na bellen wat hun ervaringen zijn
Informatie verzamelen bv hoe collega’s hun werk uitvoeren, wat voor acties zij ondernemen cq verzorgen.
Schrijven van brieven
Reserveringen maken
Cadeaus werknemers + relaties uitzoeken + bestellen en verzenden
Nieuwsbrieven maken en verzenden
Kantoorartikelen bestellen
Ritten registratie bijhouden in excel
Gedachten en ideeën geordend neerzetten op papier
Offertes maken en versturen
Agenda bijhouden
Plannen vergadering, notulen uitwerken

HR Administratie
Verlengen van bedrijfscertificaten
Vakantie uren invullen en bijhouden.
Vacatures schrijven en plaatsen
Nieuwe medewerkers aanmaken en aanmelden bij pensioenfondsen
Functioneringsgesprekken inplannen afhandelen, administratief afhandelen
Opleidingsdagen in de gaten houden, verzenden aan personeel